kolmapäev, 22. aprill 2009

Ametimehe aardejaht

Ma mõtlesin, et Lauri Pedaja juuksesalong asub Lääne-Virumaal aga ei see peab asuma ju kuskil Tallinnas ja ma ei saa Lauri Pedaja juurde minna kuna see asub nii kaugel otsustasin ma võtta segretääri, sest siis ma saan oma ema juurde minna. Mina homme lähen Margusega arvutispetsi juurde seal on terve üks ruum arvutit täis aga kuvareid on mitu. Mina ja Margus tahame minna minu ema juurde väga ja Argo juurde, sest nende juures on väga huvitav ma nii ootan seda homeset päeva. Minu ema juurde läheme üle homme, sest homme ei saa, sest läheme Argo juurde. Mina käisin täna Lääne-Virumaa keskraamatukogus. Seal oli nii lahe Argo näitas meile igast asju nt, Näitas minged tange mis on arvuti kaabli tegejad. Homme peale kooli läheme minu Ema juurde peale kooli, sest meile tulevad külalised ning me ei saa minna peale esimest tundi. Argol oli veel oma kabinetis selline väike arvuti ka see oli nii naljakas ja ma mõtlesin mis asi see veel on, aga siis sain teada, et see on arvuti aga see oli nii väike arvuti et sinna ei mahtunud midagi peale hästi, siis oli tal veel mingi hästi suur mälupulk ja sinna mahtus ära 80gb see on suur eks. Eks siis homme räägin jälle homme on ka huvitav päev. Tzau!!!!

Kommentaare ei ole: