pühapäev, 1. november 2009

Päevik

Reede: Reedel peale kooliaktust läksin bussiga Birgiti juurde veerandilõppu tähistama. See oli lahe, koguaeg kui mina Birgiti juurde lähen nii on kohe tema koeral kõht lahti.

Laup: Laupäeval käisime Maarja vanaema juures tema pulmaaastapäeva tähistamas.

Pühap: Pühapäeval tulime me Maarja vanaema juurest koju ja siis läksime Huljale onu Marekile külla.

Esmasp: Esmaspäeval igavlesin niisama.

Teisip: Teisipäeval Käisin ma linnas asju ajamas kui tagasi ma koju tagasi tulin mängisin ma koeraga jalgpalli see oli vinge, sest kui mina tahtsin palli lüüa siis võttis koer hammastega jalast kinni aga ta haiket ei teiud.

Kolmap: Kolmapäeval käisin koolis proovi tegemas, ema käis linnas ja isa oli tööl siis kui ema koju tuli siis läksime Caroli isa juurde sauna.

Neljap: Neljapäeval igavlesin jälle niisama.

Reedel: Reedel käisin ma vennaga mullivannsis, siis tulid meile külalised, nad tulid ja läksid ja lõppuks tuli mu hea sõber Kristo ja siis me mängisime peitust mina Anette, Axsor ja Kristo niimodi me mängisime peitust kella 02.30

Laup: Laupäeval panime me isaga autole talvekumme alla siis ma sain ise autoga sõita.

Pühap: Pühapäeval käisime me linnas Ostsime vennale talvesaapad ja käisime juuksuris. Pärast seda läksime onule külla ja siis sõbrale keda polnud kodus.

Kommentaare ei ole: