neljapäev, 6. november 2008

Isadepäev

Minu kallis isa kas oled sa visa ja teenid palgalisa. Ehk oled McGyveri moodi, või hoopis kuningaks sind loodi... Vastus: iga isa on oma moodi, just nii nagu ta loodi.


Isa, isa, isa, kes on mul nii visa. Tubli olla proovin, õnne sulle soovin!


Minu isa oled, tarkus on sul peas. Õpetad mul inglise keelt, mida hästi tead. Ilus, tark ja osav, oled minu isa.


Eestis tähistatakse isadepäeva novembris - täpsemalt novembri teisel pühapäeval (sel aastal 12. novembril). Selle päeva tähistamine sai alguse Ameerikas 1910.a. Meile on isadepäev tulnud Soomest. Isadepäeva mõtteks on süvendada isade ja laste vahelisi suhteid. Isadepäeva kombestik meenutab emadepäeva oma - mõlemad on perepühad. Selle päeva tähistamise viisi otsustab iga pere ise. Isadepäeva lilleks on saanud punane ja valge roos.

Kommentaare ei ole: