neljapäev, 6. mai 2010

05.05.10

Meil oli sel päeval lahe päev, sest osad meie klassi õpilased läksid preemiareisile. Me läksime nukuteatrisse high school musicali vaatama. See oli lahe, sest seal osales Getter Jaani, Ott Lepland tema käest sain ma autokrammi Traffic-u laulja Silver.... Me hakkasime kell 11.15 minema ja jõutsime kohale 13.00. See näidend kestis 3h. Koju tagasi jõutsime kell 18.30 see oli nii pikk, et ma arvan, et kes meiega seal käisid olid pärast läbi väsinud. Mulle meeldis kõige enam Getter Jaani tal oli nii lahe osa. Veel meeldis mulle ka Ott, sest tal oli vaja üheskohas ahvi mängida, siis ta oli kõige lahedam nagu meie klasski. Ma soovitaksin teistelgi seda vaatama minna, sest see oli hullult lahe. Ma tahaks veel seda vaatama minna. Selline oli minu elinepäev.

Kommentaare ei ole: