pühapäev, 6. september 2009

Minu suvi!

Sellel suvel juhtus palju huvitavat. Mul oli koguaeg palju tegemist. Igal pool oli väja käia.

Kõige rohkem meeldis mulle olla vanaema juures, sest seal oli mul palju sõpru ja nendega oli lahe mängida, sest ma sõitsin uue ašvalti peal rulaga ja bmx-iga . Kui vanaema juurest ära tulin, siis läksin kohe nädala aja pärast tagasi. Ma ei saa aru, miks ma siis kohe pikkemalt vanaema juures olla ei võinud.


Siis kui pidin aja tööl käima käisin ka SKATEL. Seal oli lahe. Kooliaias rohisin ma palli platsi ja kuuli tõuke platsi. See oli raske. Aiatööl käisin ma kaks korda
Veel käisin ma väga palju sõber Marguse juures. Tal on kaks koera üks koer on selline, kes naerab x ). Ma käisin veel Rappla rallil see oli hullult lahe:).


Loodan et järgmine aasta on veel huvitavam suvi!!! : ) x)

Kommentaare ei ole: