kolmapäev, 8. september 2010

Minu reisulugu

Ma käisin ühel päeval lihtsalt ümber maja ringi ja kui olin seal kus alustasin, siis nägin ma mingeid jälgi ma läksin mööda neid jälgi ja järsku olin ma jälle kohas kus alustasin, aga siis tuli meelde, et need on ju minu jala jäljed. Järgmisel päeval läksin ma vanaemaga ujuma, siis nägin mingeid imelikke jälgesi mis läksid otse vette, aga need ei olnud enam minu jala jäljed. Ma läksin mööda neid jälgi, aga siis järsku astusin ma klaasi killu endale jalga ja minu selle päeva uurimis reis lõppes sellega, et mul oli terve üks päev varvas lahases. Mu vanaemale meeldib sporti teha, tema lemmik spordi ala on kepikõnd, me kõndisime pika maa maha, aga siis kui oli paar tilka vihma maha sadand, siis tuli alfaldi seest mingi väga paha hais, aga me proovisime sealt hästi kiiresti minema saada, sest see hais oli lausa tappev. Niimoodi lõppes minu reisulugu!!!!

Kommentaare ei ole: