kolmapäev, 15. september 2010

Minu reisulugu

Me käisime suvel perega Otepääl rallil. Mu isa sõitis seal autoga nagu Honda Type-R. Minu läksin sinna kaks päeva hiljem, sest mina olin Tartumaal vanaema juures. Seal olid ka ühed meie sõbrad. Nad sõidutasid meid erinevatele katsetele, kuna oli palav päev, siis nad viisid meid peale katseid ujuma. Me käisime Pühajärves ujumas seal oli ilus hotell ja käisime ka Pilkusejärves, seal oli puu otsa kiik pandud ja sellega sai vette hüppata. Peale lahetat ja palavat päeva läksime me nende sõprade juurde. Nendel oli kaks tiiki, ühte hüppasin julgusega, aga siis kadus põhi alt ära ja ma olin uppumis ohus. Teises tiigis oli kile põhja pandud ,et see oleks puhas, seal hüppasime kõige enam. Ühel väiksel poisil täiega vedas ta jooksis silla peal ja siis libises saltoga sealt silla pealt alla hea oli see, et ta pead ära ei löönud. Kui oli koju mineku aeg, siis me ei mahtunud ühte taksosse ära, sest me olime suurema rahva massiga seal, aga koju ikka saime. Me ööbisime ühes väikses palk majas. Järgmine päev oli isal viimane katse, aga see oli ka väga palav päev, aga peale seda läksime jälle kuskile ujuma. Mu isa võitis seal kolmanda koha. Peale pikka rallit läksime sinna vanema juurde kelle juures mina ennem oli, seal olid minu mõned asjad ja muidugi me sõime ka seal. Kui kõht oli täis, siis algas pikk tee koju, aga minu jaoks see küll pikk ei olnud , sest ma magasin suurema osa sõdust. Selline oligi minu reisulugu Otepääl.

Kommentaare ei ole: